amandamah.blogg.se

I denna blogg kommer jag skriva och dokumentera mitt arbete i kursen digitala medier och lärande.

Mitt första inlägg

Publicerad 2014-02-11 15:08:47 i Allmänt,

Hejsan!
 
Jag har bloggat förr men aldrig i en kurs som jag läser. Detta ska bli mycket spännande och intressant.
 
Under den senaste tiden har jag skrivit dagbok över vilka medier jag använder. Jag har kommit underfund med att det är både intressant och skrämmande så mycket tid man lägger på internet överhuvudtaget. I princip varje stund man har över åker telefonen upp. Jag har aldrig förr reflekterat över hur mycket tid av en dag som vi lägger på internet. Det är först nu som jag verkligen förstår att facebook, instagram och andra medier tar mycket tid ifrån en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela